lördag 30 maj 2015

Fototriss - Tema - Kyrkligt

Nu är jag med igen i Fototriss och den här veckan är temat kyrkligt. Vilken tur att jag fotade inne i kyrkan tidigare i veckan. I alla fall så behövde jag bara ta en bild idag eftersom jag har två sen tidigare :-)

Inne i Sollefteå Kyrka
Dörren stod på vid gavel då så jag bara steppade in och fotade :-)
Tog denna bild idag. Jag skulle så gärna vilja gå upp dit och ställa mig och fota över stan. Måste fråga någon gång i sommar om jag får kila upp dit :-)
Bonusbild som togs samtidigt som de två översta, fotade mellan skurarna.

10 kommentarer:

  1. Fin och väl sammanhållen triss! Vacker kyrka, gillar att den inte är överdekorerad!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken fin kyrka! Tror jag det att man går in o fotar när man kan! Fina bilder allihopa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja vår lilla kyrka är så fin :-)

      Radera
  3. Så fina bilder, från en vacker kyrka! :)
    Berit E

    SvaraRadera
  4. Läckra bilder från en vacker kyrka! :)

    SvaraRadera