fredag 18 april 2014

Långfredagen och PÅSK :-)

Långfredag och som sagt var Påskhelg :-)



Först susade jag iväg till min mamma en sväng och efter jag varit till henne så susade jag iväg till Minneslunden och hälsade på pappa och min bästis Inger. Ja Inger ligger i Falun men det är lite långt att åka för att tända ljus, så jag slår till och tänder för henne med på samma ställe som pappa och andra nära och kära när jag tänder ljus här.

Varför måste det klottras överallt, jag blir så less på såna som inte kan låta någonting vara ifred.

Hej pappa och Inger

När jag stod där så kom solen fram så då tänkte jag att då åker jag en sväng till Hågestaön.





Jaha och här har eländet varit och förstört igen också

NEJ, attans, nu kunde jag inte gå på min stig genom skogen. Går där i skogen för att slippa blåsten och få köldurtikariautbrott. Så jag vände och gick tillbaka till bilen, åkte hem och gjorde go'maten istället, hehe


GLAD PÅSK önskar jag alla min vänner, bloggföljare mfl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar