söndag 27 april 2014

Söndagstur

En söndagstur tog jag med min bil, skulle ändå iväg och posta ett brev, tog kameran med mig också.

Här brukar jag promenera på sommaren för det är så lummigt och grönt, men nu har de huggit ner rubbet, till och med hallonbuskarna. Så nu blir det till att hitta ett nytt ställe att gå på. Hmm, är det någon som kan läsa mina tankar och sen går iväg och hugger ner allt grönt där jag brukar promenera, det här är nämligen 4e stället nu som lummigheten huggits bort totalt. Man kan gallra utan att kalhugga. Tack nu har jag fått gnällt av mig :-D
Anlände till utsiktsplatsen på Hallstaberget

Multråberget och man ser till och med Multrå kyrka. Jag zoomade en hel det :-)
Vad är det med folk som måste skräpa ner precis överallt?

En bit av Sollefteå Camping
Hullsta Gård med bio, teater osv. Sen även Guldkusten, det är de vita hyreshusen med mörkt, platt tak


4 kommentarer:

  1. Det är rena rama folkvandringarna ute nu. Hela svenska folket kommer ut ur sina vinterpuppor!
    Dina bilder ser ut som vykort, Fin reklam för din plats på jorden! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så härligt att snön är borta och det är plusgrader, totalt underbart.
      Tack så mycket, ja jag älskar ju att fota :-)

      Radera
  2. pretty nice blog, following :)

    SvaraRadera