lördag 13 september 2014

En till vecka som gått

Fotade lite under veckan som var och här kommer de bilderna, inte i kronologisk ordning :-)


Står ute på Hågestaöns udde och fotar in mot stan
Maffig Flugsvamp
Fortfarande ute på Hågestaön










Här är bostadsområdet som min tvåa finns till salu http://cinnamons-art.blogspot.se/2014/09/2-rum-och-kok-saljes.html


Utsikt från Hallstaberget, man ser en del av Sollefteå
Så jag som inte kammat mig ser jag, hahhaa
Lilla hoppbacken. Den stora rejäla är till vänster


Stora hoppbacken, förr kunde man stå längst upp och fota, men nu har de byggt in den platsen och låst, nu när jag har en bra kamera suck
En del av gamla T:3, numera Nipanområdet
En del av Sollefteå Camping syns här
Tog en till bild på stora hoppbacken
Gick upp en liten bit i den och fotade ner mot lilla hoppbacken
Sjukhuset och Ångermanälven

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder från en trakt jag inte känner till! Det är fantastiskt med bloggar. Man lär sig och får se mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja det är roligt med bloggar, mycket att se och läsa om på dem :-)

      Radera