torsdag 27 november 2014

Onsdagkväll och torsdag

Var i köket och såg bilar som slirade uppför backen, såg ut som om det var på vilje, men jag brydde mig inte mera utan gick tillbaka och satte mig och kollade på tv.
Helt plötsligt hör jag världens brak härutanför så jag var ju bara tvungen att kolla ut och det här var vad jag såg.
Någon har kört fort som sjutton, åkt rakt över vägen och upp på vägräcket och mejat ner stolpen på samma gång
Bärgaren kom
Efter mycket trixande så fick de iväg bilen
Så blev det förmiddag och de kom för att sätta tillbaka skylten

Såja, klart
Som tur var så verkar ingen ha kommit till skada, tur det var sent på kvällen så det var inte så många som var ute och "promenixade" De som kom sedan fotade bilen där den hängde på räcket.
Men jag undrar fortfarande när de ska komma och ta upp all motorolja som runnit ut på vägen och trottoaren....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar