lördag 25 april 2015

Slutet av denna vecka och idag

Kunde bara inte låta bli att köpa denna vackra porslinskatt på loppisen på Vallaskolan
Var till utställningen om Flottarmonumentet av Fredrik Frisendahl på Sollefteå Museum
Igår fredag, var jag till Paletten för att kolla in deras loppis, men kollade istället in utställningen och köpte en tavla som Maud Mårtensson har målat. Vilken tur att bilen gick igenom besiktningen för nu kunde jag ta de ihopsparade slantarna som var tänkt till bilreparation och köpa en fin tavla istället.
Idag lördag var jag till Företagsmässan på Nipvallen. Tog bilen upp dit fast att jag har jättenära, men det blåste isvindar. Fick med mig hem en massa gratigodis, gratisnyckelringar, gratis läsk/kolsyrat vatten, frukt, glasögonrengörare, plåster, osv osv. Ska dela med mig till mamma :-)
Uppträdande var det också.
Fick en present av hyresvärden, anteckningsblock, pennor, godis osv :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar