torsdag 30 april 2015

Tisdag

I tisdags var jag och handlade, tur det, samt fotade. För på eftermiddagen så pajade något vid höften, samt vid ryggen och stormusklerna vid ländryggen, så jag rasade ihop och jag funderade hur jag överhuvudtaget skulle ta mig upp från golvet, det gick så småningom. Låg igår då jag inte kunde stå på benen och idag kan jag gå på slät mark om jag låter fötterna hasa, suck. Men stor tur att jag flyttat för nu har jag hiss, så jag kunde ta mig ut till bilen och köpa grönsaker. Men för säkerhets skull så jag blir hemma i helgen.


Här kommer bilderna jag tog innan kroppen jävlades. Fotat från Hallstaberget :-)



Pettersborgnipan i förgrunden och sen en bit av Remsle
Nya bron till Remsle. Ångermannabron om man ska vara noga, själv säger jag bara nybron :-)
Sollefteå Sjukhus som verkligen behöver få vara kvar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar