fredag 30 mars 2018

Långfredag 2018

Så blev det Långfredag, årets långtråkigaste dag var det förr, annat numera. Eftersom jag inte åkt någonstans, utan är hemma, så tog jag en sväng med bilen idag för att ha lite trevligt, tog kameran med mig :-)
Åkte ner på stan, vilket jag ångrade mig. Här i stan så passar de inte på att skrapa vägarna när det är plusgrader, utan väntar tills det blir minusgrader igen, så allt knövel är kvar.
Jag ångrade att jag åkte ner på stan, så jag skyndade mig därifrån
Åkte till järnvägsstationen som är nedlagd. Här spelades en scen in av The girl with the dragon tattoo
Här har isen i alla fall smält bort på gatorna :-)
Före detta T:3 på Remsle

Tågstationen som inte längre är en tågstation
Åkte ner till kommunparkeringen för att kolla in vad som händer i parken. Jo tjena, här parkerade jag inte, där kommunpersonalen parkerar, där är det skrapat och fint...
Suck

Kidsen har roligt i Stadsparken. En del åkte tefat, de syns inte på bilden. Hade det varit ljud så hade det hörts glada skratt och tjoanden

Utsikt mot Hågestaön
Så jag hade en trevlig bilutflykt i stan idag, solsken och härligt. Sen hem och fixa käk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar